Określisz misję, wizję, wartości i strategię swojej marki osobistej.
Odkryjesz swój potencjał i sprawdzisz jak możesz go wykorzystać.
Dowiesz się, czym jest spójność marki na trzech poziomach.
Dowiesz się, jakie znaczenie ma wyznaczanie celów krótko i długoterminowych.
Dowiesz się, czym jest wskaźnik sympatyczności i wskaźnik kompetencji.
Dowiesz się, dlaczego warto doskonalić się w sztuce komunikacji.
Poznasz wskazówki dotyczące wystąpień publicznych i zasady wywierania dobrego wrażenia.
Dowiesz się, jak wzmocnić poczucie własnej wartości.
Poznasz 3 filary pewności siebie.
Zaczniesz wierzyć we własne możliwości oraz nauczysz się pokonywać trudności z konsekwencją i pomimo lęków przed porażką.
Nauczysz się rozpoznawać konflikt wartości i radzić sobie z nim.
Dowiesz się, jakich narzędzi technicznych używać, aby budować swoją markę osobistą