Nauczysz się budować relacje oparte na zaufaniu i wzajemnym szacunku w pracy i poza nią.
Dowiesz się jak komunikować, by być zrozumianym i jak przedstawiać swoje racje, aby przekonać do nich innych.
Dowiesz się jak ludzie kodują i rozkodowują odbierane informacje.
Dowiesz się, czym jest aktywne, empatyczne słuchanie oraz jak utrzymać uwagę odbiorcy.
Zrozumiesz, dlaczego każdy inaczej interpretuje tą samą rzeczywistość.
Nauczysz się jak poszerzać mapy percepcyjne (pojęciowe) i zmieniać perspektywę swoją i swoich rozmówców.
Nauczysz się motywować poprzez wartości i pozyskiwać „emocjonalne chcę” ludzi, nie tylko ich powierzchowne „racjonalne wiem”.
Poznasz techniki wpływu, wzmocnisz swoją siłę oddziaływania na innych i dowiesz się, czym różni się wpływ i manipulacja.
Poznasz metaprogramy – filtry ludzkiego zachowania, stanowiące ryzyko lub wsparcie dla dobrej komunikacji.
Nauczysz się jak czytać w myślach rozmówcy poprzez mikrosygnały mowy ciała.
Nauczysz się rozpoznawać komunikaty z tzw. drugiej uwagi, czyli co jest między słowami.
Dowiesz się, jaką rolę w komunikacji pełni inteligencja emocjonalna.
Dowiesz się, dlaczego mężczyźni i kobiety myślą i komunikują inaczej.
Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym będziesz mógł lepiej motywować, delegować, rozwiązywać konflikty, prowadzić trudne rozmowy, negocjować.
Nauczysz się wpływać na swój stan emocjonalny, redukować stres i zwiększać poczucie spokoju i pewności siebie.